24 oktober 2010

Dag tjugo

Igår vaknade jag upp på Hotell A&J och serverades amerikanska pannkakor med smör och äkta lönnsirap till frukost innan det bar iväg till metropolen Kungälv. Där skulle det fixas och trixas inför ett hemligt projekt som lilla A ska vara med i. Jag, Joakim och stora A hjälpte till så gott det gick, och emellanåt var jag och Joakim så ofantligt trötta att allt vi orkade var att halvsova i soffan. Resultatet blev fantastiskt fint, så det är synd att jag inte kan säga mer än så. Inte kan jag visa bilder på den delikata nudelwoken lilla A bjöd på heller, de är nämligen fast i en kamera någonstans på Hisingen. På kvällen var jag så obeskrivligt trött att allt jag kunde tänka på var sömn. Hade jag vetat att nudelprojektet skulle förvandla mig till en tillfällig tant hade jag nog aldrig gett mig in på det hela. Idag är jag i stället pigg som ett olydigt barn. Fortsätter det så här så byter jag nog inte bort min äckliga örtdekokt för alla kanelbullar i världen.

Inga kommentarer: